środa, 28 maja 2014

Podziękowania dla nauczycieli przedszkola

To jest Ptaszysko! Oto Ono! (kto pamięta z jakiej to jest bajki?)
Dziś przenoszę Was w mój kolorowy ptasi świat! Na wieść o kończącym się roku szkolno-przedszkolnym
postanowiłam wykonać podziękowania dla nauczycieli i nie tylko Z pomocą przyszła mi wesoła gromadka maleńkich ptaszków, które wybierają się z gniazda w dalszą podróż!




I na koniec kartka urodzinowa-imieninowa, która nadaje się również dla wesołych starszych ptaszków :)


Która kompozycja podoba Wam się najbardziej?

Pozdrawiam
Ola

W pracy wykorzystałam
     

7 komentarzy:

  1. Urocze karteczki! Ta gromada sówek wygląda rewelacyjnie! Już chyba z siedem razy "przeleciałam" z góry na dół i z dołu do góry - nie wiem, którą wybrać. Wszystkie mi się baaardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te ptaszki, nie mogę sie napatrzeć ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne wesołe karteczki, super pomysł na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like #1 a little better but both are beautiful and wonderful cards for teachers of our little birds!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń